canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimarts, de juny 16, 2009

vola...

que què vola? els ocells volen, els temps també. Des de l'últim post ja fa uns quants dies i fins i tot hem tornat a visitar el Pla de Bages!

A part d'això també vaig participar en les 12 hores d'orientació que hi va haver a Köthnitz del 22 al 24 de maig, on vam quedar novens de 53, no està mal, no? va estar guai, sobretot adonar-se que això de dormir en tenda encara és factible i que córrer pel bosc també, sobretot si es buida el dipòsit abans...

També vam estar a Eisenach i Jena el cap de setmana de la 2a pasqua, visitant la família del Rico amb la Selmachen i anant de baby-tour a Jena (sembla que a tothom li ha donat per tenir crios aquest any!).

Vam aconseguir quedar-nos un cap de setmana a Munic, el primer després del trasllat i fer dos cops barbacoa, tots dos plovent... quan podrem fer-ne una estant tranquils que no venen els núvols i només podem menjar-nos el primer plat???

I res, després ja va venir Barcelona, Patum, Manresa a la Bodega i més Barcelona i platgeta a Sitges.

Aquí el vídeo del Guillem de la Patum:
http://www.youtube.com/watch?v=8Za3VVsvNug

I ara només queda acabar el treball final de carrera de multimèdia a la UOC... dios, quins nervis, entrega el dia 20 (dissabte) i entremig treballar, aguantar les putes neures de la de la feina, que es passa el dia dient-me que li surto cara i que treballi ràpid i intentant abaixar el preu... uns explotadors i manipuladors psicològics!

La panxa no creix gaire, sort que el Murkel es va movent (mooooolt), sinó patiria... ;)