canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

diumenge, de juliol 05, 2009

Venem al Flohmarkt o mercat de les puces

Ahir, dissabte, la Isabel i jo ens vam llevar a 2/4 de 7 del dematí per fer camí cap a Daglfing, on cada dissabte de 9 a 3 es fa un mercat de les puces / mercadillo de segona mà o Flohmarkt. És un mercat on tothom hi pot vendre. Tu vas allà amb el teu cotxe ple de coses, poses la paradeta, per la qual et cobren 15 euros i ale, a vendre. Nosaltres portàvem totes aquelles coses que hem anat acumulant al llarg dels anys i que ja no ens fan servei i ens volíem treure de sobre, com per exemple: jerseis, jaquetes, sabates, bolsos, un forn elèctric, llibres, etc. Ho veníem quasi tot a 1 euro. Al final vam rebaixar el preu i tot: 50 ct. cada peça, lo important és que la gent ho comprés i que nosaltres ens ho traguéssim del damunt. I no va anar malament. Evidentment no ho vam vendre tot ni molt menys, però bastants coses i ens vam treure uns calerons: en total 100 euros. No està malament, si penses que fins i tot vam vendre sabates que estaven tan però tan fetes caldo! No se sap mai la gent què vol...

Unes fotorrines: