canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dissabte, de setembre 19, 2009

festa d'inauguració del pis i dels 30 amb retard

Apurant el màxim i sense entrar en el període de l'Oktoberfest (que acaba de començar avui mateix), ahir al vespre vam celebrar la inauguració del pis i els meus 30 amb la gent d'aquí a Munic.

Per sorpresa i sort les temperatures durant el vespre no van baixar gaire, pel qual vam poder estar tota l'estona al jardí i només entrar a casa per pixar, proveir de birres (que estaven en refresc a la banyera) o ensenyar el pis als convidats :)

Per primer cop a la història van tenir lloc els jocs olímpics per a embarassades, amb nou proves, de les quals en vaig superar set exitosament i amb el qual em vaig merèixer la petzi-ball (la bola medicinal) i un set de cosmètica per a poder dissimular la peste que faré quan el nen o nena hagi sortit de la panxa i m'ocupi tot el temps lliure i no lliure.

A més a més també vma rebre alguns detallets pel pis, com per exemple plantes, tasses, una espelma amb l'àngel de la guarda, un memory de munic per a poder-nos entretenir en les hores que ens passarem a casa en un futur, etc.

Va estar molt bé i va ser suportable si recordem que d'aquí a 3 setmanes toca parir... les contraccions d'aquest matí han sigut una mica insuportables, però després d'una hora per sort ja havien desaparegut... s'haurà decidit (el bebè) a baixar una miqueta i deixar-me respirar millor??

Fins dimarts al matí ens visita la germana del Rico que ens ha portat robeta de nen... ara sembla que ja ho anem tenint tot. Ens falta el canviador, que sembla que sí que haurem de comprar perquè totes les calaixeres que tenim són massa baixes i ens destrossaríem l'esquena...

petoneeets!!

Comencen els jocs olímpics: tots embarassats!!

Mes 1 : No, no és el cordó umbilical ;)

Mes 3

l'àngel de la guarda

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

jajajaja! que divertit! tots embarassats per estar al teu nivell!! qui va guanyar les olimpiades?? je jee..

petoneeeetssss!!!
Deine Schwester

12:52 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home