canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dilluns, de setembre 07, 2009

Gasslalm 2

Fa un any ja hi vam estar, aquest any repetim! Cap de setmana a la cabanya Gasslalm, a prop d'Inzell. El temps més o menys bé, la gent molt bé i jo... doncs lenteta però guai. La veritat és que si associes estar un cap de setmana en una cabanya amb 10 amics més com a un fet tranquil i relaxant, pots anar-te'n oblidant. Tampoc ha estat estressant, però sempre hi ha quelcom a fer i de moments morts en queden pocs :)

Aquí alguna foto: