canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

divendres, d’octubre 16, 2009

en Gil rep la primera carta!

sí, avui ha arribat una carta adreçada al nou membre de la família, al:
Gil Otto Badia Landefeld

La carta provenia d'Itàlia, concretament de Roma. Sí, la "zia Angela" li ha enviat una targeta de benvinguda a aquest nou món i se li ofereix per a ensenyar-li l'italià, entre altres. I en Gil se n'ha alegrat mooolt!!!

Angelet, Gil dice: "si, voglio imparare il italiano con la zia angela!!!!"

Gràcies guapa!!