canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

divendres, de desembre 11, 2009

sopar de nadal

el dimarts passat, dia de la immaculada concepció, vam fer el sopar típic de nadal amb la colla d'aquí a Munic. No vam variar gaire de l'any passat, vam fer:
- de primer: tramezzini, o sigui canapés varis
- de segon: el pollastre de nadal nostre + els knödels bavaresos -- en aquesta combinació hi va haver queixes d'algun refinat, que deia que no quedava bé el menjar bavarès amb el català. Al final, a petició de la resta, es va acabar fent, i és que tan el pollastre com els knödels estan tremendus!!
- de postres: el zitronentart de la verena, un pastís de llimona amb recepta del Jamie Oliver que està per llepar-se els dits!

I finalment el repartiment dels regals kitsch. Es tractava de portar el regal o decoració de nadal més kitsch que es trobés... el de la Sandra va ser el millor... i em va tocar a mi.
Aquí les fotos dels regals kitsch...

Un petó!