canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dilluns, d’abril 19, 2010

el gran Flohmarkt a la Theresienwiese



Dissabte va ser un d'aquells dies esperats per a molt durant tot l'any; va tenir lloc el Flohmarkt més gran i preferit dels muniquesos, el que té lloc a mitjans d'abril a la Theresienwiese juntament amb la Festa de Primavera. Centenars de persones van a posar la paradeta a la Theresienwiese (lloc on al setembre s'instal.la l'Oktoberfest) i milers de persones van a buscar-hi gangues.
Les nostres gangues van ser un escambell per 1 euro i unes culleres d'amanida de Nova Zelanda per 3 euros.
Les gangues s'aconsegueixen negociant. És una mica com en els paisos àrabs: ells et diuen 10 euros i tu els en ofereixes 5 i al final t'ho venen per 7.
Les paradetes es divideixen en aquelles que venen coses xul.líssimes però que no tenen res a veure amb les gangues, amb aquelles que tenen potencial i aquelles que només ofereixen vírries. Moltes vegades és qüestió de sort o de paciència. No buscar allò que t'encantaria aconseguir i deixar-te sorpendre.