canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dijous, de maig 27, 2010

De càmping i escalada

Entre pluja i pluja un cap de setmana de 3 dies de sol espaterrant!!!! Per sort, sinó ens haguéssim deprimit moltíssim i ens plans a l'aigua.

Vam passar el cap de setmana de la segona pasqua a Frankenjura, al nord de Nürnberg, una zona ideal per als fans de l'escalada esportiva. I allà ens tens, aquest cop a un càmping "ideal per a famílies", amb la tenda, el Gil en un sac de 80cm i la Selma.
La primera nit va ser mortal: van vomitar tots dos. Quan en teníem un de canviat i mig adormit, vomita l'altra, es desperta l'un i comenca a plorar, l'altra desesperada i aporuguida, el pare netejant les coses, la mare intentant adormir l'un i fent companyia a l'altra que té por de quedar-se sola, etc. Tard, molt tard era ja quan vam aconseguir dormir, l'altra i jo compartint el meu sac i el pare a fora la tenda. A les sis del matí tocaven les campanes del mini-poble-abandonat-de-la-mà-de-déu-però-no-d'escaladors.
Els altres dies van anar millor, vam posar a dormir els nens al ras mentre els pares féiem unes birres al costat de la barbacoa... bona vida!




1 Comments:

Anonymous Anònim said...

¡Hola!

¡Enhorabuena! Congrulations!! Me gusta mucho tu blog, encantado.

Mi blog es:

http://sordobierzo.blogspot.com/

Muchas gracias y mucho ánimo.

Un abrazo

9:33 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home