canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dissabte, de novembre 13, 2010

Nadal en una capsa de sabates // Weihnachten im Schuhkarten



Aquest dijous vam preparar capses de sabates amb regals per a nens necessitats de l'Europa de l'est. Es tracta d'una campanya solidària per a recollir regals per als més necessitats. Les capses que es recullen a Alemanya van a l'Europa de l'est, les d'Àustria i Suissa cap a Àfrica.
-------------------------------------------------------------------------
Am Donnerstag haben wir Schuhkartons mit Geschenke für Kinder aus Osteuropa fertig gemacht. Es handelt sich um eine solidarische Aktion, um die arme Kindern in Osteuropa und Afrika zu helfen. Die Kartons aus Deutschland gehen nach Moldawien, Rumänien und Georgien und die aus der Schweiz und Österreich gehen nach Afrika.