canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimecres, de novembre 10, 2010

panellets, castanyes i moniatos


No sé si cap altre any havia celebrat tan la castanyada com aquest. Ep, i encara no he acabat, que demà hi tornem!
Vam torrar castanyes a la trobada de la mainada a finals d'octubre.
Vaig fer panellets per al concurs de la tertúlia catalana i el vaig guanyar!!
Vam fer panellets divendres passat a la trobada de la mainada.
Torrarem castanyes i moniatos demà a casa la Tara mentre preparem unes caixes de sabates amb regals per a nens necessitats.
Visca la tardor!!