canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

divendres, de febrer 10, 2006

Divendres, 10 de febrer de 2006

senyores i senyors, estem a punt d'entrar en un nou cap de setmana, ple de neu, MOLTA NEU, tanta com cap català es pugui imaginar!!!!! q bonito, froilan de todos los santos!!

porto una setmana de la òstia: treballant fins dos de deu de la nit i desvariejant totalment. Estic feta pols, per agafar i llençar a les escombraries. Tela marinera...

I aquest cap de setmana: concert ska, festa, empaquetar les coses perquè el dia 18 em trasllado, etc. Sóc com una zombi que viu nebenbei... no pot ser!!! el zombiejar s'ha d'acabar!

bon cap de setmana a tots i petonets