canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimecres, de febrer 15, 2006

Dimecres, 15 de febrer de 2006

Bones, com va tot? quina merda a temps quan està mig plujós i gris, oi? doncs això és el que ens ha tocat avui...

Setmana enfeinadeta que es resumeix en una paraula: trasllat. Ahir vaig desmuntar la tercera postada. Què em queda ara? posar en caixes les coses d'higiene, empaquetar la roba (suposo ho faré divendres), la tele (necessito un o dos nois, que pesa moltíssim!!), l'ordinador (no vull kdar-me sense ni un minut!!!) i em sembla que ja està...

Ahir com a Belohnung (premi) per haver desmontat la postada em apalancar al sofaret i vaig mirar-me Broken Flowers. Què voleu que us digui, la pel.li està bé, però leider no s'ha convertit en la meva pel.li preferida. Per cert, si voleu recomanar-me pel.lis, endavant, I need it!!!

Tema feina: doncs aquesta setmana el dire d'art no hi és, per tant: tota la responsabilitat per a mi!! uff, ja veus, que important que em sento sobretot aixó de parlar i pactar per telèfon amb els clients... ji ji ji! m'encanta. Ja, bitte, mehr Probleme, ich habe immer eine Lösung!!! ;o)

Anècdota: divendres vaig anar al Backstage (disco/club d'aquí a Múnic) a un concert ska. Total, que em van enclastar el stempel (tampó) aquell pq puguis tornar a entrar quan surts. I jo molt intel.ligent, normalment me'l trec rascant una miqueta amb la pedra pómez (o com se digui) i com que estava tan enganxat jo 'na rascant 'na rascant resulta que em vaig arrencar massa pell i ara tinc unes feridetes que poc a poc van marxant, però que la penya es pensa que em peguen... sniff sniff...

Què més... porto tot el dia escoltant Antònia Font, molt recomenable.

Petonets per tots, avui vaig a una tupperware-party. Mira, m'estic convertint en una mestressa de casa d'aquelles modèliques!! ji ji ji! 30 anys de garantia, ja veus!

ah, a partir del diumenge:
- Adreça:
Núria Badia Comas
Am Schwall 5
86150 Augsburg
Tel: ____ (aviat)

M'alegrarà rebre alguna postaleta/carteta, plis!