canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimarts, d’agost 14, 2007

amb els papes per Oberbayern








cap de setmaneta amb rum rum per Oberbayern...

Dissabte: Schliersee, Tegernsee, See See See und See i aigua per sobre i per sota. Quin país més aiguós o aigualit ;)
La nit la vam fer a Mittenwald, genial. Hi havia Bozner Markt, una festa medieval, i molt d'ambient. Em sembla que els papes també s'ho van passar bé, la Marieta estava com peix a l'aigua!

Diumenge: Alps més turístics. Garmisch-Partenkirchen amb visita al Partnachklamm (quins records), intent de no pagar els 47 euros per pujar a la Zugspitze (i al final ens vam negar) i més See per no perdre la tònica: Ammersee amb visita al Andechs (on fan birra des del 1455 i està de muerte!), Starnbergersee on tothom té diners i cotxes que te cagues i tornada a Munic a descansar...