canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimarts, d’agost 07, 2007

Papes, Backgammond, rosé lagersekt i trucada

Papes

Els papets ja són aquí, van arribar el diumenge (per sort una hora tard - tornant de jena vaig poder anar al pis a endreçar l'habitació jijiji) i ahir van estar per aquí voltant. A la tarda vam anar amb la mamins a la biblio a buscar-li llibres perquè s'entretingui aquests dies llegint en alemany... I després soparet de guais i cap a casa a fer truites! El dia 6 d'agost és dia nacional de producció de truites de patates, en el qual els papes es baralles per veure qui té l'honor d'ajudar-me jajaja


Backgammond

El dia 6 vaig apendre (millor dit refrescar) a jugar al Backgammond. És un joc que al Benedikt li encanta i per fer temps fins a les 12 de la nit vam estar-hi jugant. Vaig fer una partida que te cagues!!! Ara, el dia 7 tornant del Valentin Stuberl em va demostrar en dues partides que la sort del dia 6 va ser només sort... sniff sniff


Rosé Lagersekt

Va ser el cava amb el que vam fer el brindis el dia 7 a les 00.01 de la nit. Merci als papets per quedar-se desperts i al Benedikt evidentment per a voler-ho celebrar! La veritat és que si no ho hagués proposat ell a la millor a les dotze de la nit haguéssim estat dormint ja.

Trucada

La trucada va ser a les 8 del matí del dia 7! Merci guapo, cada cop em sorprens més, per a positiu... waw... ahir em vas dir que m'havies enviat un paquet... uff... ich freue mich so sehr darauf!! allerdings, schöner wäre, wenn du in dem Päkchen wärest... naja, da muss ich noch weiter träumen oder die Zeit so genießen, dass sie bis unseren nächsten Treffen ganz ganz schnell läuft :)