canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dijous, de febrer 04, 2010

Disfrutant del fred :)

Sí senyor, està fent fred, ha nevat i ha glacat i nosaltres hem aprofitat els moments de bon temps per a disfrutar del fred, la neu i el gel fent caminades per la muntanya, patinant sobre els llacs glacats de la ciutat o fins i tot anant a córrer amb el súper gilmobil :)

Aquí unes imatge:
De l'excursió de Tegernsee a la Neureut Hütte aquest diumenge passat

I dels dies que vam patinar sobre gel a Munic amb l'Olga i la petita Maria, al Kleinhesselohe de l'Englischer Garten i al llaquet que hi ha a prop de l'Agilofingerstr. entre la Brudermühlbrücke i la Bahnbrücke.