canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dijous, de febrer 16, 2006

Dijous, 16 de febrer de 2006

Merda, els de la furgo tenen el telèfon tota l'estona ocupat... encara no sé quan he de passar a buscar la furgo, si demà o dissabte al matí... joder...

Miriam està a Munic. En 5min em trobo amb ella a l'estació i cap a Augsburg.

Al final ha sortit el sol, dps d'un dia horrible gris gris i amb pluja...

he descobert que el Vale de Roma tb té un blog aquí al blogger, que guai!!

molts petonets per tots i fins aviat,
núria

per cert, pq a Catalunya fan un pgma que es diu Polònia?? ho trobo molt provocador i no gaire políticament correcte... no ho sé, què en penseu vosaltres???

*Afegit més tard (és 21 de juny, sóc a la feina i m'avorreixo, hauria d'estar al departament de 3D, però el company no em cau gaire bé... m'escaquejo): aquí fotos de quan la Mimi va estar a Augsburg: