canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

divendres, de febrer 22, 2008

Catalans a Munic


avui m'he inspirat i he comencat la página web dels catalans a munic... no sé si la farem, no sé on l'allotjarem, però si teniu idees, endavant, necessitem ajuda!!!!

petoneets i bon cap de setmana!

* aquí han dit que farà primavera!!! ole ole!

4 Comments:

Anonymous Anònim said...

Ei ei que jo vaig viure una temporada a Munich i l'any que ve torno a fer Umzug cap Alemanya! Em sembla molt bona idea això de fer un bloc per agrupar gent que viu per allà! Està viu el projecte? LG desde Madriz...

11:33 p. m.

 
Anonymous Anònim said...

Ei ei que jo vaig viure una temporada a Munich i l'any que ve torno a fer Umzug cap Alemanya! Em sembla molt bona idea això de fer un bloc per agrupar gent que viu per allà! Està viu el projecte? LG desde Madriz...

11:34 p. m.

 
Blogger niaixoniallo said...

eo edu,

sí sí el projecte està en marxa, tenim empresa que ens hostetja la página i els dominis crec que els vam comprar ja la setmana passada. Això avanca i espero que a finals de maig / ppis de juny ja estigui online!

doncs quan tornis a estar per munic vine a les tertúlies!!!!

4:58 p. m.

 
Blogger uncatalaasuissa said...

Bona iniciativa! Jo sóc a un català a Suïssa. El blog és massa sarcàstic. Serà que encara no m'adapto al país ni cec que ho fagi mai. Al facebook som catalans a Suïssa i pot ser interessnt per que feu coses similars a Baviera.
http://uncatalaasuissa.blogspot.com
Molta salut als exiliats... per feina, per amor,per desamor...!!!

4:24 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home