canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dijous, d’abril 23, 2009

Sant Jordi a Munic

Com cada any el dia 23 d'abril els catalans residents a Munic ens hem reunit avui al Cafè Freiraum amb un llibre i una rosa per cel.lebrar la diada de sant Jordi.

Nosaltres ho fem d'una manera molt especial: cantant cançons tradicionals i actuals catalanes. Cadascú té un número, cada rosa també i a cada llibre se li enganxa una estrofa d'una cançó amb un número. Llavors agafem un paperet d'una bosseta on hi ha el tros d'estrofa següent a la que està enganxada al llibre. Comencem cantant l'estrofa del llibre i la persona que té el paperet amb la continuació s'ha d'aixecar i seguir cantant i recollir el llibre que li ha tocat! llavors agafa el que ha portat ell o ella i canta la cançó enganxada al seu llibre. I així anem fent fins que s'acaben els llibres :)

Aquest any m'ha tocat un llibre per nens petits. Segurament qualsevol persona a qui li hagués tocat s'hagués indignat, què fa algú portant un llibre com aquest en una tertúlia on hi ha gent de totes les edats, amb fills, sense fills, solters, casats, estudiants, jubilats... a mi no m'ha fet res. De fet ha estat el segon conte per a l'Otto. El primer me'l va regalar i escriure una persona molt especial i sort que es va afanyar, perquè sinó ja no hagués estat la primera!

Després de cel.lebrar sant jordi m'he adonat de lo absent que he estat en el tema tertúlies. Hi vaig molt poc. De fet només a les de nadal, sant jordi i alguna més, però la veritat és que no compleixo gaire. Si tothom fós com jo potser fins i tot s'arribarien a perdre... per tant, he de fer un canvi de xip (proposició sant jordi 2009).

Un petó, una rosa i un llibre per tothom!!!!!!!!!!!!!!!!!