canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dissabte, d’octubre 10, 2009

ja som tres!!!!


el gil otto ja forma part d,aquest mon!! ahir a les 8.57 dl mati va sortir de la meva panxa dps de 6 hores de contraccions :)
tots estem molt be, el gil pesa 3,6kg, medeix 52cm i dorm i menja com un angelet.
petonets de tota la familia badia landefeld

2 Comments:

Anonymous Anònim said...

Moltes felicitats

9:07 a. m.

 
Anonymous Mercè said...

Enhorabona !!!!, he seguit tot l'embaraç pel blog, jejejej i una mica que m'anava explicant el Guillem.

Que vagi molt bé i petonets a tots tres.

Eiii, soc, la Mercè ( mare Ferran i Arnau, germans del Guillemt). Bona explicació oi?.

1:25 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home