canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimecres, de novembre 10, 2010

Hamburg per tots sants

Fa un any i mig la Mareike va traslladar-se a Hamburg. Allà viu en un pis de 180m2 amb 3 companys més, t'hi perds.
Hamburg no és una ciutat tan tocada i posada com Munic. L'ambient que es respira en alguns barris com Schanze o Sant Pauli (el barri de les putes i de sortir) és molt diferent que el que hi pot haver al Glockenbach o Maxvorstadt de Munic. Mooolt diferent!
El temps hamburguerès és fatal: boira i pluja fina, com podeu veure a les fotos...
És una ciutat recomanable com a ciutat, però no com a atracció turística alemanya. Per això millor Munic ;)

Nen impermeable -- indispensable amb el temps que hi fa :)

Sembla que als d'Hamburg han trobat una altra utilitat per al cotxet...

Al mig d'Hamburg, una paret per a escalar! Genial!!