canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

diumenge, de juliol 30, 2006

ei gent, ja he passat un dia a osaka!

increible, aixo es increible. es quelcom que s'ha de viure per poder-s'ho imaginar... tantes impresions, tantes coses noves, tants xocs... m'ho he passat de conya avui voltant per osaka. la majoria de coses bones, tot i que tb he hagut de passar algun trangul

- primer he anat al punt d'informacio on una noia molt molt simpatica m'ha explicat tot el que havia de veure, etc. molt simpatica i m'ha informat be de debo!
- amb tots els mapes i la info i amb una targeta per poder agafar tots els transports i entrar a tot arreu, m'he procedit a anar cap a un temple on he comencat a flipar per totes les cosetes que pengen, de figuretes de paper, als farolets que pengen per les festes, uns cordills amb papers penjats, etc. tot em sembla que son desitjos que tenen...
- despres me n'he anat al museu of housing and living,
- quan he sortit del museu m'he comprat les super boles de pop que venen aqui, amb una salseta i unes coses per sobre... molt bones, ja us ho dic, increible.
- amb la panxeta plena me n'he anat cap al castell de osaka, on hi havia molt d'ambient i gent i on he visitat el museu d\historia d'osaka, on m'han vestit amb un kimono molt xul.lo. tota una cerimonia, ja us ho dic! resulta que els kimonos nomes te'ls poden posar, no pots tu sol perque es com la faixa de casteller, que te l'han d'apretar molt...
dps del museu d'historia he anat a veure el castell i despres sortint anava flipant perque havien muntat com uns carrers amb paradetes nomes de jocs amb dibuixos tipus doraemon, arale, etc. molt divertit, tenen uns jocs molt guapos, fets amb trons de bambu, molt original tot... i sabeu que! doncs resulta q m'han entrevistat de la tele i m'han demanat com m'agraden els nois entre altres coses i dps m'han fet dir q m'agrada el osaka king. em pixava de riure... qui sap a quin canal he sortit...
- dps me n'he anat al floating garden osaka. la mala experiencia l'he tingut quan al metro un home q semblava retardat s'ha revelat contra mi i m'ha comencat a cridar i ha hagut de sortir el de seguretat dues o tres vegades de la seva cabina per parar/lo... no se pas que li ha agafat... pero de fet m'he adonat que d'occidentals ben pocs que se'n veuen... pensava veure'n molts mes, la veritat...
- ja veus, no podia ser tot tan perfecte... pero un cop a dalt la torre ja tornava a ser felic, quin passada i quina passada a fotos que he pogut fer, de debo! han estat fotos de nit, perque ja era fosc, per tant, tambe les he hagut d'estudiar mes i tal, pero amb la camera soc la persona mes felic del mon. espero que no se'm borrin ni passi res, perque estic super orgullosa de les fotos i almenys ara quan provo cosetes me les puc mirar de seguida i decidir si les borro o me les quedo.
- i res, dps cap a casona... pero de cami de la torre a l'estacio de metro m'he trobat un grup de pop que tocaven en viu al mig de l'acera i un home d'uns 70 anys que ballava la seva musica amb una energia per flipar!
- tot i que de cami de l'estacio fins al hostel m'he mig perdut i he acabat caminant com 20min pels carrerons aquests plens de llums i dps he agafat el metro per a fer una parada pq ja no podia mes...
- ara ja m'he dutxat, la dona del hostel m'ha donat un geladet i em sembla que me n'anire a dormir perque son les 10.33 i no se si vull o tinc ganes o forces per sortir... podria passar/me per casa del noi america, pero estic feta caldo i crec que necessito dormir, encara tinc algo de jet lack...

sorry deutsche, aber habe gerade eure version gemacht aber hat sich nicht gespeichert... wie werde ich den tag definieren... rock in der strass, 65jahre alt maenner die es tanzen, heiss, schone bilder, sehr sehr schone bilder, jemand in der u-bahn der mich angeschiessen hat und der sicherheitsmann zweimal ihn von mir wegmachen musste, kimono eingezogen und octopusbaellchen gegessen.

3 Comments:

Anonymous Anònim said...

Hola Nurieta!! PER MOLTS ANYSS des de l'Havana!!!!!! Com estàs tu? Com va pel Japó? Quantes històries q

6:40 p. m.

 
Anonymous Anònim said...

Ups, un petit problema! Dic que quantes històries que expliques... fés moltíssimes fotos, que després hauràs de fer un super-mega-reportage explicatiu i documentat! jejeje! Nosaltres aquí ja se'ns acaben les vacances, demà agafem l'avió de tornada...quina pena... Espero que passis (o hagis passat) un molt bon dia d'aniversari, guapeta! Moltíisssims petonets de la teva xammmaneta que t'estima mooooooooooooooolt!!!!!!!
txell

6:42 p. m.

 
Anonymous Anònim said...

nuriett!!!
buon compleanno giapponese!!!
allora te la stai spassando, siamo contente! non fare troppi danni e non tornare con gli occhi a mandorla.
noi qui siamo state benissimo, abbiamo fatto impazzire tua sorella con l'italiano, ma pare che abbia resistito bene.
cuba e´una terra bellissima, ne abbiamo visto meta´, poi ci torniamo insieme, che dici...
ci vediamo presto, passa delle bellissime vacanze!
bacio grande silvia e angela

6:48 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home