canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dijous, de juliol 20, 2006

a l'estiu tota cuca mor de calor

i si es viu a Alemanya es disfruta del sol tot solet, perquè la gent se n'amaga... ;)

ei, ahir vaig anar a la súper platja de múnic, la qual consisteix en una terrasseta d'un pont on hi han tirat sorra i on als vespres està a petar de gent! vam marxar-ne perquè dues noies van començar a tocar i cantar Schumann... home, què vols que et digui, els Dr. Calypso i el reagge estava una mica millor!

Q disfruteu de la caloreta i carregueu energies per quan torni a nevar ;)

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»

10:00 a. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home