canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

divendres, de setembre 08, 2006

Les mare de déus trobades...


Primer de tot: per molts anys a totes les MERITXELLS, NÚRIES, QUERALTS, qui més qui més??? Petonets a totes, avui és el nostre dia!!!!!!!!

Quin enyorament m'ha entrat quan he anat al web de la Vall de Núria i m'he mirat algunes fotos... hi havia anat tants cops a aquesta vall q m'estimo tantíssim!!! I ara fa tan i tan de temps que no hi vaig, que l'enyoro moltíssim. Enyoro el nostre pelegrinatge habitual a Núria (i a Meritxell tb, claru!). Sniff sniff...

8 Comments:

Anonymous Anònim said...

MOLTES FELICITATS!!!!!!!! I molts petons desde d'aqui manresa (la teva titi i la teva cosina).

Ja vam rebre la teva postal de japó. Ens va fer molta "ilu". Vas rebre la nostra de portugal????

La titi diu que et va enviar un missatge (mi no saber de k va el cuento) i que tb vas trucar po k no estavem aqui pk estavem de vacances encara.

La mama encara no anirà a treballar perque els de l'althaia consideren que encara no pot i s'esperara fins a principis del 2007.

Jo començo l'escola el dimarts al matí. Estic en plena feina de forrar el llibres i dema dissabte aniré a casa als avis a dinar amb la txelleta, que m'ajudara a forrar la carpeta d'aquest any.

En fi, que no se que mes posar-te i que ja t'escriuré algun altre dia.

Apa, petonets i abraçades desde Manresa xamuscadeta!!!!!!!!

3:27 p. m.

 
Anonymous Anònim said...

Encara que sigui amb una mica de retard, per molts anys de part dels teus pares també per aquesta via!!
Esperem que la dita alemanya sobre la ceràmica trencada sigui veritat i tingueu molta sort!!
Demà, 11 de Setembre, és la Diada. Anirem a fer una xocolatada al Castell amb la penya d'ERC de Manresa. (Per cert, ahir hi va haver concert a Sant Domènec: Skabag i Mesclat. Els primers són una colla de "nens" amb una edat mitjana de 14 o 15 anys, que no ho feien del tot malament. I els segons... ja ho saps: Titot, Marcel Casellas i tota la pesca...)
Vinga, doncs, que vagi bé el trimestre.
Ens comuniquem
Petonets.
Joan i Maria.

11:02 p. m.

 
Blogger niaixoniallo said...

Merci merci família!!!

avui arriben la Rosa i el David i així podré cel.lebrar una micona la diada!

Petonets,
núria

2:47 p. m.

 
Anonymous Anònim said...

Bon dia BADIA!!! Que guai, així que finalment t'ha arribat la foto?! Jo vaig passar la diada a Cambrils, prenent -segurament- l'últim sol de la temporada, i ja saps que al setembre, a Cambrils, s'hi està de CONYA!!!
Que vagi molt bé la setmana amb la Rosa i el David!!
Molts petonets, guapeta!
Txell
PD: Remember que quan vinguis al novembre vam dir que aniríem a Núria!! Jeje!

9:51 a. m.

 
Anonymous Anònim said...

Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

10:16 a. m.

 
Anonymous Anònim said...

Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

3:22 a. m.

 
Anonymous Anònim said...

Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

12:32 p. m.

 
Anonymous Anònim said...

Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

3:56 a. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home