canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimarts, de setembre 12, 2006

Quin cap de setmana!! - Danke Katha!

Un dels millors des de feia mooooooltíssim!!!!!! Resumint: Fränkische Schweiz a escalar amb la Katha i amics seus (molt majos tots), fent vivac al bosc i de tranquis total. Què més es pot desitjar??? I love it!

-----------------

What for a weekend!
One of the best weekends since long long time!!!! Fränkische Schweiz to climb with Katha from Jena and her friends (really nice all of them), sleeping outside in the forest and very relaxed everything. What else can I wish for? I love it!!!

Thanks Katha for asking me if I wanted to come with you, it was great!!!!!!!