canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimecres, d’octubre 18, 2006

ahir hagués hagut d'escriure...

em van dir els companys de feina que ahir va ser el dia de la documentació pels anglesos... a l'hora de dinar vam estar comentant què volia dir exactament..


sorry, no tinc temps per a res... ho sento. Però dir-vos que ara mateix me'n vaig cap a Trechtingshausen, que està a prop de Bingen, on faig un seminari d'evaluació del camp de treball que vaig fer al Japó!!! ;)

Petonets i bon cap de setmana!!!
núria