canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dijous, de setembre 21, 2006

oktoberfest = nas trencat

oktoberfest = broken nose

doncs sí gent, ahir vam anar a la súper festa de la cervesa d'aquí a munic amb els de la feina i a 2/4 de 10 ja pillava el tren cap a casa després d'haver passat per la creu roja de l'oktoberfest i d'haver-me passejat per una de les bierzelt (carpes) amb una bossa de gel a sobre el nas... ja ja ja!!

i encara he tingut sort: me l'he trencat en dos llocs, però l'òs està al lloc on li toca i per tant no me l'han de tornar a trencar o posar a lloc (la qual cosa m'han dit que fa molt però que molt de mal) i per tant l'únic que puc fer és posar-m'hi gel i pendre voltarén. I molta paciència, perquè ja us ho dic jo que fa molt molt mal!

-----

yes people, yesterday I was in the oktoberfest with my colleagues and at 21.30 I was already on the train on the way to Augsburg, after visiting the red cross people in there and having walked through the bierzelt (beer tent) with an ice bag on my nose... ha ha ha!!

After all I can say I've been lucky: I've broken my nose twice, but the bone is still in its place, so they don't have to break it again or put in it its original place and the only thing I can do is put ice on it and take pills. And a lot of pacience, because it really hurts!!!

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

Nurietaaaaaaaa!!! Però què t'ha passat?! que vas agafar malament la MASS?? Ostres nena, cuida't ok? que no em vull ni imaginar el mal que et deu fer... menu, t'envio un petonet i una abraçada molt i molt forta!!!!!
Rosa.

8:42 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home