canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dissabte, de setembre 23, 2006

PER MOLTS ANYS CARLOTILLA!!!!

Ei guapa, espero que passis un bon dia del teu aniversari i que el dinar us hagi aprofitat!!! ;)

Petonets,
núria

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

Hola Nurieta!!!!!!!!

K tal x aki???
Avui aki a plogut, wnu com ahir, axi k he tingut un aniversari passat x aigua.
Sas k?????? M'han regalat un portàtil. Ara mateix t'estic escrivint des d'ell. Es molt wai. Però abans me enfadat amb ell, perquè t'havia escrit i s'ha ma penjat l'internet i s'ha borrat el missatge.

Doncs mira, avui hem menjat 3 pastissos, dos d'ells els vaig fer jo (de la nestle, vaja k nomès el vaig ficar el forn), l'altre l'hem anat a buscar akest matí als capritxets. Era de xuxes, i al baixar la baixada de casa, com estava plovent, doncs me caigut de cul. Em sortirà un blau ben gros. Si es k soc gafe també....

En fi, a part de l'ordinador m'han regalat un abric del desigual molt macu... i un bolso de pell, una bufanda turquesa de l'accesorize, unes bambes negres i platejades, i una colònia (es que estava sota mínims)

I ma sembla que m'estic enrollant com una persiana, et posaria alguna foto però nuse com es fa...

Ah!!! A més a part de caure'm, estic encostipada... (has de se gafe eh...)

Pos wnu, suposu que en veurem pel pont, quan vinguem la Txelleta i jo (si trobem vols)...

Ah!!!! I segueix-te posant gel al nasset, així al final semblaràs al reno Rudolf del papa noel i podràs portar regals per nadal!!!!!

Apa, Adéus!!!!!!!

9:16 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home