canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

divendres, d’octubre 06, 2006

Hotel a Barcelona?

eps, que el meu "jefe" ve a Barna al desembre i busca hotel o lloc on estar-se... algú té alguna idea o coneix algun hotel que estigui pel centre i no sigui més car de 80 euros la nit???

petonets i bon cap de setmana, núria

2 Comments:

Anonymous Anònim said...

Wolasssssss!!!!!!!

Sóc la Carloteta!!!!!!! Jo no tinc ni idea d'on pots instalar al teu jefe, pero et volia escriure per lo del meu regal de correus!!!!!
Ja ho vaig anar a buscar, i tot i que estaven una mica xafadets akelles coses estan molt bones. Ja casi no es kden!!!!!! Mira tu, han tingut èxit!!!!!

Avui he començat anglès, po saps k et vaig dir k la setmana k ve tenia pont????? Doncs en l'han tirat per enlaire pk no aniré al cole però hauré d'anar a anglès.
En fi, k li farem....

I te deixo k en qualsevol moment em trucara mon pare k ma de venir a buscar i encara no tinc feta la maleta.

Apa k ens escrivim eh????

Adews!!!!!!!

8:10 p. m.

 
Anonymous Anònim said...

Nurietaaaaaaaaaa!!
Ja sé que vam parlar d'aquest tema i et vaig dir que et passaria unes adreces d'hotels que estaven bé! uix, que despistada! Jajajaja, ara mateix et faig un miliu!!!
Petonassos bonica!!
Rosa.

6:22 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home