canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dijous, de març 15, 2007

Feliç de viure a la Unió Europea

Oi tant gent, això de viure a la Unió Europea té avantatges. Sobretot quan et quedes sense feina.
Avui he tingut una cita a l'oficina de treball d'aquí a Munic on, a part d'introduir el meu perfil a la base de dades el qual no crec que serveixi de res, m'han fet adonar que la EU ha aportat més del que pensem.

Resulta que:
Si ens aquests moments vull buscar feina a Barcelona tinc les següents possibilitats:
- les primeres sis setmanes m'he de quedar a Munic i enviar currículums des d'aquí
- quan tingui entrevistes a Barcelona puc marxar dues setmanes o el temps que sigui :)
- després de les sis primeres setmanes, si crec que he d'estar a Barcelona per a trobar-hi feina, puc demanar que em donin l'autorització per a una estada de fins a 3 mesos. Després dels 3 mesos, si encara no he trobat feina, he de tornar a Alemanya.

Està bé, no? No em direu que no són flexibles?
Flexibles sí.
Burocràtics, evidentment, també: qualsevol cosa que facis, els hi has de comunicar; TOT. Mentre em donin el que em toca, la burocràcia me la curro i de gust! ;)

Petoneeeeets
núria

1 Comments:

Blogger nena_esther said...

Nurieta!

que aniràs a viure a Barna? jo estic segura que pots trobar feina allà on vulguis!!! xi xi xi!

encara no he fet el meu blogg perquè vaig de culillo... però ho intentaré fer per a poder estar en contacte amb el món!

petonets
Esther.

5:56 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home