canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dilluns, de febrer 25, 2008

cap de setmana primaveral!

bones!

quin cap de setmana que hem tingut tu! un sol i una calor... sí sí, hem arribat als 17 o 18 graus! flipes, no? i encara estem a febrer... aixó del canvi climàtic... no està gens malament! :)

doncs sí, ho hem aprofitat per sortir: dissabte vam anar a fer orientació al olympiapark i després vam tornar a casa corrent pel costat de l'Isar. I el diumenge vam anar a Lenggries amb la Leslie i vam pujar un cim: el Geierstein! Va ser cansadet i també bastant aventura, ja que a la part de dalt del cim encara hi ha neu i sobretot al cantó per on vam baixar (cara nord), on se'ns enfonsaven les cames més de mig metre i per on vam acabar baixant amb el cul! :)

ale, espero que també hagueu tingut un bon cap de setmana, petoneeeets





Perquè veigueu el canvi de temperatura: la primera foto és del cim, la segona baixant... :)

2 Comments:

Anonymous Anònim said...

Hola Núria!
M´agrada tot el que expliques sobre la teva vida a Munic. Jo n´estic enamorada d´aquesta ciutat.
Seguiré llegint tot el que escrius.
Montse

12:43 p. m.

 
Blogger niaixoniallo said...

Ei Montse, ens coneixem?

doncs sí, munic és genial!

11:06 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home