canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimarts, de juliol 04, 2006

les vaquetes del "Algoi" diuen muuuuu

Dissabte vaig treballar. M'ho vaig canviar amb ahir, el qual avui em fa molta il.lu, perquè aquesta setmana serà curta!!!! ;)

Diumenge vam anar a veure al Vane al Algoi (Allgäu). La mare del seu xicot, el Basti, viu a un poble de... potser 100 persones? Ödwang. Viuen a una casa on a baix hi ha les vaquetes i és totalment de poble, poble d'abans!!!

El diumenge vam aprofitar per anar al Forggensee, un llac que està al costat de Füssen (allà on hi ha el Neuschwanstein) i que és una passada. Les vistes genials i l'aigua un color blau com el del Caríbic!! jajajaja... ara, segurament moooolt més freda, ostres tu, com estava de freda l'aigua! i és que és aigua de la neu dels Alps, del riu Lech, el que també passar per Augsburg. Resulta que a l'estiu l'embassen i es converteix en llac. A l'hivern és només riu.

Va ser genial, la veritat és que ens vam passar el dia a fora; vam sopar a fora el jardí, vam dormir a la cabanyeta de la Tante Doris (la tia del Basti) i ahir vam esmorzar al jardinet i vam anar a donar un tomb pels camps i bosc de per allà.

Molt xul.lo!!!! muuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!