canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dijous, de març 29, 2007

i flueix i flueix i flueix i

i sóc feliç!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sembla que tot sortirà bé? sembla que quan es truca a diverses portes alguna d'elles segur segur que s'obra.

avui he fet una entrevista de feina... i no a barcelona. Ha anat bé, molt bé. No sé, ja es veurà, no?

ale, a viure la vida. Demà me'n vaig dues setmanes a Itàlia, primer a Calàbria i després a veure l'angeleta a Roma! ole ole ole, dues setmanes de vacances, descans i desconnexió total. Guillemet, vens o no al final?

Po re, un petonet a tots i a seguir disfrutant i deixant que plogui mentre fa sol.

núria

1 Comments:

Blogger nena_esther said...

Molt be guapi!


Segueix aixi!!!! jo he comencat a treballar dos dies per setmana a una empresa que fan webs! ole ole ole! Ja veuras com tot anira be!

petonets!!!

Esther.

11:28 a. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home