canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dissabte, de juny 30, 2007

Temps de canvis... o no // Der Wind hat sich gedreht... oder nicht

El vent s'ha girat, sembla vent de setembre, d'aquells que anuncien canvis. He de reconèixer que aquests vents m'encanten! No hi ha res millor que la sensació de tancar una etapa i obrir-ne una altra i aquell nerviosisme que caracteritza la inseguretat d'una nova etapa, el no saber com serà i el ventall de possibilitats que tens per a formar-la... m'encanta.

----

Der Wind hat sich gedreht, er ist Septemberwind, ein Wind, der mit sich Änderungen bringt. Ich muss zugeben, dass ich solche Winde lieeeeeebe! Es gibt nichts Besseres, als das Gefühl zu spüren, dass man eine Phase schließt und eine neue geht auf. Diese Ungewissenheit von einer neuen Etape, nicht wissen wie genau sie sein wird und diese viele viele Möglichkeiten vor sich zu haben und die Wahl sie dir aussuchen zu können... ich liebe es.