canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimarts, de juliol 29, 2008

els acordionistes del pirineu

Aquest cop el temps no m'ha jugat la mala passada del maig; aquest cop ens ha fet sol. Aquest cop ha estat genial, fins i tot he enyorat el fet de no viure en terres catalanes i m'ha tornat a venir el cuquet de tornar més sovint.

Tot això ha estat gràcies a:
1. El sol i la calor que hem passat, que ens ha permés anar en havaianes fins i tot a les 12 de la nit



2. Els concus & Dr. Jones, que ens van fer passar un divendres genial amb mojitos i la millor música. Apunt: es deia Dani el DJ? si és així: "Dani!!! per la festa dels trenta anys vens a on sigui a punxar, I want your music!!!! Bitllet pagat i tot" ;)






3. Les teràpies amb la Margueta i la Mireieta. Van ser curtes, però van anar genial! De totes maneres sembla que a finals d'agost hi haurà continuació a Munic; la Marga ve a veure'm!!!!!


4. Els papets i la Txelleta, que tot i que no vaig veure gaire i tampoc els hi vaig dedicar massa temps (en una setmana ho recuperem tot!), es van portar genial pujant-nos a Manresa, deixant-nos el súper C3 i acompanyant-nos a les 4.15 del matí a l'aeroport.

5. Els de Tuixent: sou genials. Merci cosinet per la casa a La Seu i merci a Tuixnet per voler-nos-hi i per cel.lebrar aquests deliciosos dinars populars de Sant Jaume! I evidentment merci al Pep, per haver contrubuit de manera tan notable en la meva formació d'herbes, trementinaires i demés. hehe.









6. La iaieta i aviet de Callús, que tot i estar malament, continuen igual de positius i dolcets com sempre. Iaieta, el proper cop et vinc a veure a casa, les clíniques no són bons llocs de visita! :(

7. Al Guillem: tot i haver-lo vist poc, va contribuir a l'evolució d'una amistat i a la reafirmació de la vida actual.

8. I finalment, les gràcies més grans a la Mareike: va ser genial que vinguessis, sense tu tot aquest viatge no hauria estat una realitat i tampoc hauria estat tan guapo! Merci per portar-te tan bé i ser tan oberta a tot i amb tothom!!!!





També vull dir que em sap greu no haver vist certa gent, que les 72 hores que vam ser aquí vaig no van ser suficients per a tot... A la propera ens veiem segur!

L'any que ve altre cop a la Trobada d'Acordionistes del Pirineu. I a veure si el sé tocar una mica millor, nyigo nyigo nyi!







Petoneeets a tots!!!!

I sí noies i nois, no només penjaré les fotos al facebook, sinó que a partir d'ara faré com el col.leguins willy i també les posaré en un àlbum del picassa... ale, així fins i tot us les podeu baixar :)
--> àlbum fotos

5 Comments:

Blogger uri said...

estava esperant el teu post!
no m'ha defraudat... mb!
ja veig que no vareu tenir mes temps per res... ni piscineta a can cots!
va estar mb, no et coneixia com qui diu fins a Patum (i allà no estava gaire per tu.. jeje) però me n'alegro!
salut i concavitat!

3:55 p. m.

 
Blogger niaixoniallo said...

merci merci pels elogis

sí, trobo que està prou bé, això de conèixer-nos més, ets un fiestero de la òstia i evidentment si em puc acoplar, m'acoplo ;P

4:17 p. m.

 
Blogger uri said...

osti... això ha sonat molt maco! no era la meva intensió! jeje
apa, fins la pròxima!

5:09 p. m.

 
Blogger willy said...

no si vaya dos per ajuntar-vos ;O)
si anèssis a aquest ritme se t'acabarien els plans u moriries en l'intent..
qui ho havia de dir que apendries quelcom cybernautic de mi eh :O)
slaute

6:08 p. m.

 
Anonymous Anònim said...

Nurieta!
M'he emocionat amb el post... jajajajaja. Quina currada, nena!
Hauré de fer més pràctiques de beure amb el porró... A veure si penjo les fotos de l'aplec de Sant Jaume al Facebook avui mateix, que n'hi ha alguna de teva molt bona!
Un petonàs molt, molt gran! M'ha agradat molt que vinguessis a Tuixent! Ara ens toca a nosaltres venir cap a Munic!
Petonets,
Rosa.

9:05 a. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home