canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimecres, de juliol 23, 2008

París 9 / 19 + Normandia

No només París!

Aquest cap de setmana passat vaig agafar el TGV i cap a París. Allà ens vam trobar amb la Silvia i l'Angela. I la Sílvia ens va ensenyar el piset que s'ha comprat. Passa de viure al 9è arrondisement (barri amb carrers estrets i a prop del Sacre Couer), a passar a viure al 19è arrondisement i tenir una vista que te cagues!


Dissabte vam escapar-nos de la gran ciutat i ens en vam anar a la Normandia. Si els catalans ens queixem, que l'autopista és cara, no heu estat a aquella zona... vinga pagar i més pagar i ponts a part i i i... una ruina!

Però va valdre la pena. Vam estar a Étretat i vam sopar a Honfleur. Molt guapo tot!







També vam menjar molt bé: Macarons de Pierre Hermes, japonès al barri japonès, musclos amb patates fregides (especialitat normandesa), pain au chocolat, etc.





Propera trobada: a la tardor a Campitelli. Looking for to seeing you again!!!!

2 Comments:

Blogger rougie said...

si si a ottobre a Campitello a mangiare i funghi porcini!

9:05 a. m.

 
Blogger uri said...

tu si que vius bé... parís, normandia... ens veiem aquest cap de setmana!
salut i bon viatge!

11:41 a. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home