canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimarts, de juliol 01, 2008

Notícia del dia: he deixat la feina!

doncs sí, després d'haver estat altre cop ingressada a la clínica per la dermatitis atòpica he presentat avui la carta d'acomiadament. Me'n vaig, deixo Jenomics. No sé si per sempre o temporalment, però de moment estaré aquí fins a finals de juliol i després ja ho veurem... m'han dit que quan vulgui torni, que si vull treballar com a autònoma uns quants dies al mes també. Puc estar contenta, s'ho han pres bé.

I bé, ara què? ni idea tu. De moment intentar que d'aquí mig any no m'hagin de tornar a ingressar. I ser feliç fent allò que m'agrada.

Petoneeets bonics!

3 Comments:

Blogger uri said...

eing?

ja ho explicaràs! (si vols clar!)

6:08 p. m.

 
Blogger niaixoniallo said...

és que uri, aquesta història ja l'arrossego des de fa temps... tinc un company de feina amb qui no m'hi entenc gaire bé i amb la filosofia de l'empresa tampoc acabo d'estar-hi 100% d'acord... diguem que no encaixo enlloc i per tant me'n vaig i em busco una feina (o més d'una) on m'ho passi bé i pugui riure amb la gent i on hi vagi amb ganes... :)

El que m'ha portat a la decisió ha estat la dermatitis atòpica, una malaltia crònica de la pell, contra la qual estic lluitant ja des del setembre i que abans de nadal ja em va portar a l'hospital una setmana i que m'ha fet passar molts mals moments, sobretot amb el Rico (perquè evidentment s'ha hagut de menjar les meves tancades en banda o males llunes quan em picava tot i només podia rascar-me)...
I res, si de cas ja en parlarem quan vingui d'aquí a... quasi tres setmanes! queda poc!!!!

9:06 a. m.

 
Anonymous Anònim said...

Nurieta,

Endavant, bonica! Si creus que deixar aquesta feina és positiu per a tu, a mi em sembla perfecte. Pel tema de la dermatitis, ostres nena, quina putada! A veure si finalment t'endevinen un tractament que et vagi bé.
Un petonàs!
Rosa.
Per cert, quan vens????!!!!

11:57 a. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home