canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

dimecres, de juliol 16, 2008

mono d'alps

doncs sí, aquest cap de setmana passat el Rico i jo teníem mono d'Alps, mono de muntanya, de verd, de tranquilitat.
Problema: de divendres a dilluns pluja.
Plan: ens anem a comprar una capelina i cap a la muntanya tant si neva com si plou

I així ho vam fer i ja ens veus diumenge agafant el BOB (Bahn Oberbayern) cap a Geitau (entre Schliersee i Bayrischzell) amb els nostres cangurs / capelines noves. I sí, plovia i plovia i no va parar en tota l'estona. El plan era pujar a l'Aiplspitz i després anar cap a la Rotwand Hütte (refugi) i quedar-nos a dormir allà. Dilluns fer el Rotwand Spitze i baixar altre cop cap a Geitau. Ara bé, el cim de l'Aiplspitz amb les condicions meteorològiques existents es va fer difícil, molta pedra, quasi escalada, bastant vent... xunguet. I quan vam ser dalt estàvem xops, els pantalons empapats, un horror. Total, que vam agafar el camí cap al refugi... no sabíem si anàvem bé, però anava avall i passàvem per una cabanya. La veritat és que en aquell moment ens era igual arribar al refugi o anar baixant fins a un poble, agafar el tren i tornar a casa. I així va passar: vam anar a parar a Geitau, on havíem començat i tren cap a Munic, a fer-se una dutxa calentona i posar-se roba seca :)
Mireu aquí on es troba l'Aiplspitz

Aquesta va ser la ruta que vam fer...

Així que ens vam quedar amb només un dia de muntanya, de manera que el dilluns vam fer programa de ciutat: vam anar al Haus der Kunst a veure una exposició de Martin Parr. Tela l'home el que col.lecciona!

Què tal vosaltres tot? espero que bé!

un petó

2 Comments:

Blogger uri said...

núria!!!!!
nem bé!
El cap de setmana passada varem nar a fer la transsegre mes accidentada dels últims temps: pluja, vent, fred i per acabar de rematar el cap de setmana, accident amb el camionet que ens havien deixat... tots bé, però el camió va quedar repercutit...
en fi... almenys tu pots nar a caminar pels Alps...
Aquest cap de setmana nem a Sallent de Gallego, pirineus aragonesos, al festival Pirineos Sur a escoltar Alpha Blondy... en willy tb vindrà i dissabte ens porta d'excursió a fer un barranc...
apalins, salut!

6:36 p. m.

Blogger niaixoniallo said...

eoooooo uriiii!!!

m'encanta que vagis deixant missatgets per aquí :)

ja he vist fotos de la transegre al blog del willy, tela!

I ja veig que no sóc l'única que vaig per la muntanyeta... ei, doncs que vagi bé per Sallent de Gallego, saluda l'Alpha de part meva i bona excursioneta!

Per a mi avui ja és divendres, demá tinc festa i me'n vaig a París a visitar una amiga fins diumenge!