canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dijous, de juny 19, 2008

Alemanya o Portugal?

Avui gent anem a fer primera una visita guiada a la sinagoga d'aquí a Munic, que per cert encara he de mirar on és i com hi vaig i després... alemanya contra portugal!

em trobo fatal, des d'aquest matí que tinc ganes de vomitar... serà perquè he dormit fatal i m'he tornat a despertar esgarrapant-me? p. dermatitis atòpia, l'odio a mort! ja portem quasi un any així i n'estic bastant farta... i no només jo!

ale, que guanyi el millor!