canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dilluns, de juliol 27, 2009

2n cap de setmana als Alps...

però aquest cop sense la Selma i triant l'excursió el Klaas i la Gemma... el que havia de ser una excursió facileta, 700 metres de desnivell, etc. etc. es va convertir en quelcom bastant "anspruchsvoll" com en dirien aquí a Alemanya, segons la traducció de pons.de: d'alt nivell! jajaja!!

per riure, sí, però tela marinera. En el meu estat (de quasi set mesos) pujar uns 950 metres de desnivell i baixar-los un tros escalant per un canal mig via ferrata i per una tartera... déu ni dó! a veure, el tros de l'escalada va ser el millor, ja m'hi hagués quedat, fa tant que no escalo, sobretot que no escalo cap amunt!!! sniff sniff...

quan la Gemmeta ens passi les fotos ja les penjaré, fins llavors: visca els Alps, tot i que nosaltres sempre ens quedem a l'entrada dels Alps alemanys i mai ens endinsem cap dins, on són alts i imposants!

I d'aquí a uns quants dies als Pirineus, a veure la verge de Núria i a presentar-li al Rico el sant Gil, que si el nostre fillet s'ha de dir així (en cas que sigui un nen), en Rico l'hauria de conèixer abans ;)