canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimarts, de maig 19, 2009

el pla de bages






De Munic a Manresa =
+ 1,1h de cotxe de Munic a Memmingen
+ 1h d'espera a l'aeroport de Memmingen
+ 1,5h de vol de Memmingen a Girona
+ 1,1h de cotxe de Girona a Manresa
= 4,7h de Munic a Manresa

Dia 1: Visita avis, tieta i cosina Carlota, sopar amb papes i tria de roba de bebè.

Dia 2: Esmorzar a Ca l'Àngel (croissant i cafè amb llet descafeinat), missa a Joncadella, dinar a la Fonda de Callús amb els Badies (tots - 1), la iaia em dóna robeta mini, visita al pis nou de l'Arnau, cafè a la Plaça Major, preparació quiche lorraine pel sopar, sopar a casa la Gemma (rialles, Barça campió de lliga).

Dia 3: Croissant de camí a casa els pares. Vermut a Sant Iscle, a la súper terrassa de la Rosa. Girona. Adéu adéu terra estimada. Avió travessa el mediterrani i els Alps. Bus cap a Munic. Fi de l'aventura.

Petoneeets!!!!