canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimecres, d’abril 19, 2006

per què els dies només tenen 24 hores??

no hi ha dret, per què no podem allargar els dies? si em passo 12 hores a la feina, en viatjo 2 i en dormo 7, quantes me'n queden? 3... em queden tres tristes hores per sopar, veure amics, fer esport, mirar pel.lis, estudiar (UOC) i què més???!!! un pèl just, oi? algú té alguna solució?? potser allargar els caps de setmana? doncs no seria mala idea...

aviat aviat, setmana que ve sóc per aquí baix, ho sabíeu??? espero pujar el diumenge a manresa... podríem anar a dinar a Callús???

petonets

2 Comments:

Anonymous Anònim said...

Nuierta! Què tal bonica? Vas venir per Sant Jordi? quina diada més, més... em deixa sense paraules!

A mi també em falten hores als dies; hores per mi, per gaudir com més m'agradin.

L'altre dia llegia un d'aquests diaris gratuïts i sensacionalistes que cada dia hi ha més "workaholics", i la veritat és que cada vegada més la nostra vida gira entorn a la feina, però no ens podem deixar vèncer per aquest cercle i, almenys jo, al final acabo trobant temps per fer tot el què tinc ganes de fer, i quina sensació més agradable!!!

Ho deien Satre i Tolstoi: "el secret de la felicitat no és fer sempre allò que es desitja, sinó desitjar sempre allò que es fa".

Un petonàs preciosa!!!
Rosa.

2:04 p. m.

 
Blogger niaixoniallo said...

sí, sí que és veritat que ens tornem workaholics, de totes maneres jo això ho intento combinar amb festaholicisme, el qual acaba amb un combinat bastant explosiu del qual se'n repercuteixen les hores de dormir, pq tot en 24h no es pot fer... però bé, anem fent i de fet tb dormo bastant, sobretot els caps de setmana... que si dormiria més?? oi tant!! però tot vindrà!!! ara vull saber que a part de la feina (q m'encanta), tb hi ha altres coses en aquest món, com anar al cine, sortir a pendre algo, concerts, fer esport, etc.

Un petonàs a tu també cosineta i merci per la rosa, molt xula!!!

6:02 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home