canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dilluns, d’abril 10, 2006

Setmana Santa

Què tal el diumenge de rams? per aquí no se cel.lebra...

Ahir de camí de tornada d'Straubing vam anar a veure el Donau Durchbruch, el lloc on el Danubi és més estret. És xul.lo, des del punt de vista geològic molt interessant (Txelleta??) i de paisatge també, roques i més roques... llàstima que els arbres encara estan d'hivern, sense fulles, tot gris; i també llàstima que després d'un dissabte de sol i de poder estar a l'aire lliure en samarreta de màniga curta, ahir el temps tornés a empitjorar i fés un fred altre cop d'hivern. Doncs això que us explicava, que al Donau Durchbruch aquest hi ha un convent, el Weltenburg Kloster, declarat patrimoni de la humanitat. Allà viuen una quinzena de monjos i ahir quan vam entrar a l'església que per cert és xul.líssima, estaven fent missa, cantant en llatí, ens vam quedar els tres que anàvem quasi com petrificats mirant el ritual de la missa, que realment valia la pena de veure... suposo que aquesta sensació només es té quan no s'és religiós ni es té contacte sovint amb aquest món. Un món que de vegades em fascina...

I res, aquesta setmaneta tinc visita: en dues hores arriba el Toni a Múnic!!! El Toni havia estudiat amb mi comunicació a la pompeu i em fa una il.lusió increible tornar-lo a veure després de... tres anys i mig??? no recordo exactament l'últim cop que ens vam veure, però d'això fa moltíssim!!!

vinga, que passeu una bona setmana santa!!!

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

Nurieta!! Vull veure aquestes fotos tan interessants del Donau Durchbruch!!! Quan faci una escapadeta cap a les teves terres, si és estiu, hi podem anar, així em fascino en primera persona!
Aquests dos dies que queden de vacances me'ls prenc de descans, després de recórrer un altre tros de península... Han sigut 4 dies intensos, de visites i emocions: a Madrid, amb el partidàs de copa del rei, al Bernabeu, amb 30.000 pericus i alguns/es infiltrats culés, jeje, va ser espectacular, vibrant, acabes sentint els colors per unes hores, encara que no vulguis i siguis d'una altra afició... el futbol provoca aquestes coses... ara ho puc dir: vaig ser perica per un dia!! I tot això després d'arribar a Madrid a primera hora del matí, visitar el Reina Sofia (ja he vist el Gernika en directe!), el Jardín Botánico, i passejar per la Castellana, la Latina, Plaza Mayor, Sol, etc., saludant a perikus i també aficionats del zaragoza... és d'admirar tan bon rotllo entre aficions rivals!
I després cap a Bilbao, ayva la ostia!!! Guggenheim, txikiteo, zuritos de birra, pintxos boníssims -aconseguint combinacions de gustos en un espai tan reduït com la superficie d'una llesca de pa... mmmmmmmm...- són molt patxis allà dalt! jajajaja!

Res guapeta, acaba de passar bé la Setmana Santa! Salut i felicitats pel blog!

11:36 a. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home