canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dilluns, de maig 08, 2006

sol solet...

ui gent, fa molt que no escric, eh? és que he estat voltant món... ni lluny ni a prop, Barcelona i Stuttgart, passant per l'aeroport de Madrid i Blautal (a prop d'Ulm). En un cap de setmana? No, impossible! En dos.

1r cap de setmana - del 28 d'abril a l'1 de maig
El primer va ser llarg, de divendres a dilluns: Barcelona via Madrid, un pal de viatge... putos Iberia que em van canviar el vol q ara ja no volen Múnic-Barcelona directe, sinó que tornem a aquell centralisme característic espanyol segons el qual tot ha de passar per Madrid.

Aeroport de Madrid: un aeroport molt guapo els hi han fet, tan ecològic que no hi ha ni botó ni cadena als lavabos, sinó que detecten les persones automàticament, el que provoca que a vegades no hagi marxat allò que amb un clic de botó o tibada de cadena en un plis hagués marxat... Allà vaig aprofitar per xerrar per telèfon, a l'anada amb la mamins i a la tornada amb l'Anja d'Augsburg que està a Granada. Va anar bé, perquè realment en la meva vida actual no hi ha prou hores al dia per poder trucar a aquella gent que t'estimes però que no els veus en el dia a dia o que no hi tens contacte per email... trist, però cert.

Barcelona: trobada Erasmus de la gent de Dinamarca. Genial tot. Increible, molt xul.lo.

Aquí en teniu una mostra, una foto del Vale... com vam acabar el dissabte a la nit, dps d'un intent de La Paloma... això sí que és Barcelona!!!



2n cap de setmana - del 5 al 7 de maig
Stuttgart: cap de setmana de cultura i formació continua. Vaig estar a casa la Maite, genial, molt maca. Vaig tenir la sort que treballa al Kommunales Kino i que aquella setmana se cel.lebrava un Festival de cinema latino/espanyol... em vaig tragar una pel.li brasilenya, "quanto vale óu é per quilo?" i una sèrie de curts espanyols de Javier Fresser. La pel.li molt xul.la, us la recomano, és dureta, però et fa reflexionar sobre l'esclavitut en el món on vivim ara, la solidaritat, les ONGs, la responsabilitat social en les empreses, etc. és un tema xungo, perquè què és millor, que existeixin aquestes organisacions i que siguin corruptes però que facin alguna cosa, o que no existeixin??? difícil...

Dissabte tot el dia a la Conferència sobre Flash: Flashconference. Molt interssant, veient el que mai podré programar i allò que he d'apendre...

I al vespre tb vaig tenir sort: vaig poder anar a l'òpera a veure Madame Butterfly, de Puccini. L'òpera d'Stuttgart és bastant coneguda i molt xul.la, us la recomano. Allà hi fan tant ballets com òperes. Com que hi vam anar amb la gent de la Filmakademie d'Stuttgart que estudien Bildszene (escenografia), quan va acabar l'obra vam estar a la Kantine del teatre (on van tots els actors / cantants) prenent un cafetó / cervesa i analitzant la posada en escena, els vestits, etc.

Diumenge escalar amb els de l'Alpenverein al Blautal, a prop d'Ulm. Una zona molt xul.la, on hi ha un bassa, d'on neix el riu Blau, que té 80m de profunditat amb un diàmetre de 15m... increible!!

Avui: tapes abend amb els veins de Melrose Place... serem uns 15...

petonets