canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimecres, de juny 21, 2006

els "temps millors" ja han arribat

Aquest cap de setmana passat hem votat l'estatut. Catalunya ja no té l'estatut de l'any en què vaig néixer, sniff sniff, ens hem fet grans i ara tenim un estatut millor encara que només sigui a nivell de llengua i cultura i no de finançament. No em posaré a discutir sobre l'estatut perquè tampoc sóc una experta en el tema com mon pare, la Roseta de Tuixent o la Núria de Balaguer. Però nens, alguna cosa ha canviat!!!

Avui m'he anat a fer el passaport al consulat espanyol de Munic i no he hagut d'utilitzar la "lengua del imperio"!! Per fi, en una institució espanyola a l'estranger he pogut utilitzar la meva llengua materna!!!!! no sabeu quin alleujament he sentit quan m'he adonat que el que m'atendria parlava valencià. Doncs m'he sentit "com a casa", encara que a la paret hi hagués una foto del monarca.

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

Nurietaaaaaaaaa!
Aquí fa moooooolta caloreta!!!! Segur que estàs més fresqueta per Munchen...mmmm...i amb aquestes gerres de cervesa..jajajaja! Ja estem preparats per l'october fest! oeoeoeoeoeeeeeee!!! (el David més que jo...). M'alegro que tinguem nou Estatut i també celebro que hagis pogut utiitzar el català per fer-te el passaport, jajaja. Ara m'has fet pensar que des de diumenge tinc el dni caducat... Apa, un petonàs!!!!
David i Rosa.

9:21 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home