canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

divendres, de juny 02, 2006

MAHA, et trobarem a faltar!

Després d'haver homenatjat tan la Kantine, toca ara el Maha. El Maha té la fama de ser un dels únics llocs alternatius d'Augsburg. Els dimarts és obligat anar-hi, fins les 10 és entrada gratis i és on van tots els estudiants. Música? Doncs indie, alternativa i a la "sala verda" reggae. A vegades (tan esperades per a mi) tb posen ska!!!!

Doncs res, aquest dimarts va ser l'últim dimarts Maha, ja sense les barres i mig desmontat, només amb birra i música. Es traslladen, se'n van encara més a prop de casa, al costat del Chorizo. ARa sí que només he de pujar el carrer del Mo'Town i ja hi sóc!!!

Peneta peneta... on anirem dimarts que ve?? A la Kantine??? ;) Why not, letztendlich la Kantine a mi em mola més!

Besitus