canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimecres, de juny 14, 2006

visca Alemanya i el Mundial!!!

Per fi, per fi hem aconseguit tenir algo de festa semblant a allò que tenim al sud aquí dalt a Alemanya!

Divendres passat va començar el mundial amb el partit d'Alemanya contra Costa Rica. Amb els de la feina vam marxar cap a les tres del migdia a veure el partit. Volíem anar al súper Fanpark que han muntat a l'Olympiapark, però quan dps d'haver agafat el metro, caminat dos o tres quilòmetres i agafat l'strassenbahn (pq el metro anava a petar) ens van dir que ja no deixaven entrar a ningú més, vam decidir retornar al centre de Munic i provar sort als jardins anglesos, on al Biergarten de la torre xina havien muntat també una pantalla gegant. Per sort no vam ser dels últims en arribar-hi i vam poder muntar-nos la nostra paradeta amb dues taules i un banc. Al final vam acabar sent uns 12!!! i tots amb la bandera d'alemanya o pintada o calcomaniada a la galta!

Aquí en teniu una prova: