canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

divendres, de maig 19, 2006

La història del ruibarbre

mentre jugava el barça i de reull mirava la tele i escoltava el puyal, preparava una fruita que existeix aquí a alemanya i a catalunya potser també??? en castellà es diu: ruibarbo i en llatí Rheum rhabarbarum!! tela marinera... i jo buscant a l'internet a veure com es feia la cosa aquesta i provant d'escriure-ho amb e, amb b, v, w... déu meu!!! qui s'havia de pensar que s'escrivia amb h i r!!!!!! bé, al final com a bona cuinera me'n vaig sortir prou bé, ho vaig bullir i amb sucre ho vaig triturar... va quedar com una mermelada... prou bo!!!

* no són pas meves les fotos, no us penseu pas!!!
* ah, en català es diu ruuibarbre!!!



1 Comments:

Anonymous Anònim said...

ei! justament estava buscant jo també info sobre el ruibarbre ( hem quedat que era així en català, no?) , ja que vull preparra un pastis!
com dius que es fa el pastis de ruibarbre??

11:03 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home