canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimarts, de maig 16, 2006

finalment una foto!!! increible!!!


Aquesta foto és del març, però millor tard que mai, oi? així us féu una idea de lo bé que ens ho passem al Maha els dimarts!!!

besets

4 Comments:

Blogger niaixoniallo said...

Per cert, la del meu costat és la nurieta de Balaguer, que encara que no ho sembli és molt guapa, eh!!! I no m'ha pagat per fer-li propangda, no us penseu!!!

1:59 p. m.

 
Anonymous Anònim said...

NURIETA! Jo no puc veure aquesta foto! Potser se t'ha penjat malament...
PetonetS!

10:41 a. m.

 
Anonymous Anònim said...

NURIETA! Jo no puc veure aquesta foto! Potser se t'ha penjat malament...
PetonetS!
Txell

10:41 a. m.

 
Blogger niaixoniallo said...

sorry sorry, no sé pq no es veia... he acabat guardant-la local i pujant-la jo, en comptes de linkar-la a la pàgina de la Vane...

11:55 a. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home