canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

divendres, d’octubre 27, 2006

Són les nou i sóc a la feina!!!

Geschafft! ahir va ser la semester opening party de la universitat d'augsburg und ich war dabei! primer a casa la Lena, un parell de birretes, i dps amb la bici cap a la universitat. Allà vam trobar-nos amb la Sandra i el Carlos i altra gent. Va estar guai. Ara bé, cap a quarts de dues la núria va fer de nena responsable i va agafar la bici (dps d'haver de ser acompanyada per la lena, perquè no la trobava) i cap a casona falta gent!

Mensa party forever!