canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimarts, de novembre 07, 2006

Berlin, Berlin, wir waren in Berlin!!

És molt tard i vol ploure i la Núria no es vol moure!!! parlo per la Núria Badia...està cansada, demà treballa, no té seny aquest dona!!!!i són 2/4 d´1! prometem una versió ampliada i detallada sobre Berlin, bé la Núria ho promet, Badia, clar( no prendrem els drets d´autor ara!)...bueno bona nit!!!fins aviat! però us anticipem..que va estar molt bé.

(tic a la feina i m'avorreixo... vaig a posar explicacions)

Atravessant fronteres...

I de cop es va fer HIVERN (a Potsdamer Platz)!

Que mono aquesta cafeteria de la Kastanienallee, era com una casa de nines!

Això de què la Carola treballi a l'embaixada de Spanien va molt bé... Primera nit: Tapas a casa de l'Íker. mmmmm...

Última nit a casa la Mimi a Friedenau. Foto obligatòria: Lluííííííííís!!!!!!!!!!!!!!